Wednesday, March 27, 2013

Komentar


Jangan marah, pose poyo ini atas arahan... 

Ada beberapa pengikut setia blog ini mengadu aku kurang aktif mengemas kini laman ini. Sebenarnya sebagai antara yang mengikat kontrak dengan Astro Arena, aku dituntut menulis kolum, dua kali seminggu di laman sesawangnya www.arena.my.

Antara luahan rasa aku yang boleh dilayari di situ ialah

berapa lama lagi Kien Keat-Boon Heong?

mengurus perpindahan bukan tugas FAM

Pencerahan berhubung Artikel 88

Pengguna media sosial belum matang

Turut menyumbang kolum secara tetap ialah Zainal Abidin Rawop, Shaukei Kahar, Akbar Sahari, Ahmed Shahrazad Sani, Pietro Felix, Beatrice Krishnan, Hafizal Hamad, Burn, Suzana Basri, Dayang Zainatull Aqma, Edleen Ismail, Nurjannah Ali dan Sharon Wee. Layari arena.my.




5 comments:

Tiger Mizie said...

Salam

Bukan apa Rizal, sebagai blogger, tetiba kurang update, pengunjung blog anda nampak pelik la bila tgk blog you tak updated.

Anonymous said...

wahai adik mat said MB trg..

kalau dah tulis kat sana...copy paste je kat sini..ter update jugekan..

Anonymous said...

Loose Cannon dah kering idea ha ha ha ha (tulis utk Arena = masyukkkkk)

hud-in ot said...

Saya salah pengikut setia dan peminat saudara rizal.erti kata lain disebabkan kelantangan pendapat anda yang byk saya setujui demi mertabatkan sukan malaysia.diharap saudara aktifkan blog anda dalam menyampai saluran maklumat,pendapat,pendirian saudara terima kasih

Ridzuwan said...

Rizal update pun untuk cari makan, bodek majikan jah. Banyak tulisan berat sebelah dan tidak adik untuk rakyat & peminat sukan malaysia.